”ကာလာမသုတ္”အရ ဘာသာေရးကို ေ၀ဖန္ခြင့္ရွိသည္-
-------------------------- --------------------------
“ဦးေနမ်ဳိးေဝအပါအဝင္ မည္သူမဆို ကုရ္အာန္က်မ္းစာကို လုပ္ႀကံပုတ္ခတ္မႈ ေနာက္ေနာင္ သည္းခံမည္မဟုတ္ဟု ၿငိမ္းခ်မ္းေရးကြန္ရက္
သတိေပး” ဟု ဖတ္လိုက္ရသည္။ မတူကဲြျပားျခင္းႏွင့္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးပါတီ ပါတီဥကၠဌ ဦးေနမ်ိဳးေ၀ကို က်ေနာ္သတိထားမိသည္မွာ ကုရ္အာန္ႏွင့္
ပတ္သတ္ၿပီးေတာ္ေတာ္လည္း ေလ့လာထားသလို ကြန္ျမဴနစ္၀ါကိုလည္း ေတာ္ေတာ္လည္း ေလ့လာထားၿပီး ေခတ္ပညာတတ္ တစ္ေယာက္အျဖစ္လည္းေကာင္း လယ္သမားအေရးကို ေဆာင္ရြက္သူအျဖစ္ သိရွိိထားသည္။ သို႕ေသာ္ ဦးေနမ်ိဳးေ၀ႏွင့္ က်ေနာ္သည္ အျပင္တြင္ တစ္ခါမွ မေတြ႕ဖူးဘဲ သူေရးသမွ်စာ၊ သူတင္သမွ် ပို႕ေလာက္ကိုသာဖတ္ဖူးရင္ Facebook မိတ္ေဆြပဲ ဆိုၾကပါစို႕။
##ဒီသတင္းကို ဖတ္ၿပီးေနာက္မွာ က်ေနာ္စဥ္စားၾကည့္တယ္ ဒီမိုကေရစီမွာ လြတ္လပ္စြာ သေဘာထားကြဲလဲြခြင့္ႏွင့္ လြတ္လပ္စြာ
ေ၀ဖန္ပိုင္းျခားပိုင္ခြင့္ရ ွိတယ္။ ဘာသာေရးကို လြတ္လပ္စြာ မိမိသေဘာအရ ေ၀ဖန္ ပိုင္းျခားပိုင္ခြင့္ရွိတယ္ လို႕ က်ေနာ္ထင္တယ္။ လြတ္လပ္စြာ
ေ၀ဖန္ၿပီးပိုင္းျခားျခင္းမရ ွိရင္ ယံုၾကည္လက္ခံျခင္းအဆင့္ကို ေရာက္မွာ မဟုတ္ဘူးလား။ အမွား အမွန္၊ ေကာင္း၏ မေကာင္း၏၊ က်င့္အပ္၏
မက်င့္အပ္၏။ ယံုၾကည္အပ္၏ မယံုၾကည္အပ္၏ကို သိႏိုင္မည္မဟုတ္။ က်ေနာ္အထင္ ယံုၾကည္ျခင္းဆိုတာ ေ၀ဖန္ပိုင္းျခားမႈက
လာတယ္ထင္ပါတယ္။ က်ေနာ္ ဗုဒၶဘာသာျဖစ္သည္အေလွ်ာက္ ဗုဒၶဘာသာဘက္မွ သံုးသပ္ၾကည္မည္။
# ေဂါတမ ဗုဒၶကေဟာၾကား ပိဋိကတ္ေတာ္ထဲတြင္ “ကာလာမသုတ္” ဆိုတာရွိပါတယ္။ ကာလာမသုတ္ကို နည္းနည္း ေထာက္ရႈၾကည့္မယ္။
ေဂါတမျမတ္စြာဘုရားသည္ ပုဏၰားမ်ိဳးမ်ားေနထိုင္ေသာ ကာလာမေက်းရြာသို႕ ကၽြတ္ထိုက္သူမ်ားကို ခၽြတ္ရန္အတြက္ ေရာက္ရွိလာၿပီး
ဤကာလာမသုတ္ကို ေဟာၾကားခဲ့သည္။ ကာလာမ ပုဏၰားမ်ားမွ “ အသင္ဗုဒၶ ၊ သင့္မတိုင္းခင္က ဘုရားေပါင္းေျမာက္ျမားစြာတိ ု႕သည္
ကာလာမရြာသို႕ေရာက္ၿပီး အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ ၀ါဒ၊ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ တရားမ်ားကို ေဟာခဲ့ၿပီးၿပီ။ ငါတို႕၏ ႏွလံုးကို စိတ္ၿငိမ္းေအးခ်မ္းမႈ မေပး
ႏိုင္၊ သင္ေကာ့ ဘာတရားမ်ားကို ေဟာၾကားမည္နည္း”ဟု ေလွ်ာက္ထားေလ၏။ ထိုအခါ ျမတ္ဗုဒၶက “၀ိဘဇၨ၀ါဒ တရားေတာ္မ်ား”ျဖစ္သည့္ကို
သိေတာ္မႈ၍ ဤသို႕ ေဟာေလ၏။
“အုိ. . .အရွင္ ကာလာမအႏြယ္တို႔ သင္တုိ႔သည္ အယူ၀ါဒတစ္ခုကို-
၁။ တစ္ဆင့္ၾကားျဖင့္လည္း အမွန္လုိ႔မယူၾကနဲ႔။
၂။ ေရွးအစဥ္အလာ စကားျဖင့္လည္္း အမွန္လုိ႔ မယူၾကနဲ႔။
၃။ ဤသို႔ျဖစ္ဖူးသတဲ့ဆုိသျဖင့္လ ည္း အမွန္လုိ႔ မယူၾကနဲ႔။
၄။ က်မ္းဂန္ႏွင့္ ညီညြတ္သည္ဆုိရံုျဖင့္လည္း အမွန္လုိ႔ မယူၾကနဲ႔။
၅။ နည္းမွီ၍ ယူျခင္းမ်ိဳးျဖင့္လည္း အမွန္လုိ႔ မယူၾကနဲ႔။
၆။ အေၾကာင္းအျခင္းအရာကို ရွာႀကံေထာက္ျပ ညီညြတ္သည္ဆုိရံုျဖင့္လည္း အမွန္လုိ႔ မယူၾကနဲ႔။
၇။ မိမိတုိ႔ႀကံစည္ႏွစ္သက္ လက္ခံထားေသာအယူႏွင့္ ကုိက္ညီသည္ဆုိရုံျဖင့္လည္း အမွန္လုိ႔ မယူၾကနဲ႔။
၈။ လက္ခံထုိ္က္ေသာ ပုဂၢဳိလ္၏စကားျဖစ္ရုံျဖင့္လ ည္း အမွန္လုိ႔ မယူၾကနဲ႔။
၉။ မိမိတို႔ေလးစားအပ္ေသာ ဆရာ၏စကားျဖစ္ရုံျဖင့္လည္း အမွန္လုိ႔ မယူၾကနဲ႔။
##သင္တုိ႔သည္ မိမိတုိ႔ကုိယ္တုိင္ ဤတရားတုိ႔သည္ အကုသိုလ္တရားတည္း၊ ဤတရားတုိ႔သည္ မျပစ္ရွိေသာတရားတုိ႔တည္း၊ ဤတရားတုိ႔သည္
ပညာရွိကဲ့ရဲ့အပ္ေသာ တရားတုိ႔တည္း၊ ဤတရားတုိ႔ႏွင့္ျပည့္စံုလွ်င ္၊ ဤတရားတုိ႔ကို ေဆာက္တည္လ်င္
အက်ိဳးမဲ့ျခင္း၊ ဆင္းရဲဲျခင္းငွါ ျဖစ္ကုန္၏ဟု သိၾကေသာအခါ ဤတရားတုိ႔ကုိ ပယ္ၾကကုန္ေလာ။
##ဤတရားတုိ႔သည္ ကုသုိလ္တရားတုိ႔တည္း၊ ဤတရားတုိ႔သည္ အျပစ္မရွိေသာ တရားတုိ႔တည္း၊ ဤတရားတုိ႔သည္ ပညာရွိတုိ႔
ခ်ီးမႊမ္းအပ္ေသာ တရားတုိ႔တည္း၊ ဤတရား တုိ႔ႏွင့္ ျပည့္စံုလ်င္ ၊ ဤတရားတုိ႕ကုိေဆာက္တည္လ်င္ အက်ိဳးရွိျခင္းငွါ၊ ခ်မ္းသာျခင္းငွါ ျဖစ္၏ဟု
သိၾကေသာအခါ ထုိတရားတုိ႔ကုိ ေဆာက္တည္က်င့္သံုးၾကကုန္ေလာ ” ဟူ၍ ဘုရားရွင္ေဟာ ေတာ္မူခဲ့ပါသည္။
ဤသည္ကား ကာလာမသုတ္တြင္ ဗုဒၶေဟာၾကားခဲ့ေသာ တရားျဖစ္သည္။ အေၾကာင္းအက်ိဳးကို ဆက္စပ္သံုးသပ္ၿပီးမွ ယံုၾကည္လက္
ေဆာင္တည္သင့္သည္ဟု ဆိုေလသည္။
ျမတ္ဗုဒၶသည္ တရားကို နာႀကားၿပီး ကာလာမေက်းရြာမွ ပုဏၰားတို႕သည္ ေ၀ဖန္ပိုင္းျခားၿပီး ေနာက္ဆံုးတြင္ အကၽြတ္တရားရကာ
ဗုဒၶဘာသာ၀င္အျဖစ္ခံယူၿပီး ေသာတာပန္၊ အနာကန္ တည္ၾကေလသည္ဟု ေလ့လာဖူးသည္။
##ဒီျပင္ ေက်ာက္ကြင္းအေရးေတာ္ပံုေၾကာ င္း လူသိမ်ားေသာ ဆရာေတာ္ အရွင္ဦးဥကၠဌေရးသားေသာ ေရႊခ်ိန္ခြင္စာအုပ္ တြင္
ဘာသာ၀ါဒ မတူၾက၍၊ ေလာကတြင္ ျငင္းခံုျခင္းျဖင့္၊ ဆင္းရဲဒုကၡ၊ ေရာက္ကုန္ၾက၏။ ၀ါဒအယူ ၊ မွားခဲ့မူကား၊ ဆူဆူဗုဒၶ ၊ ကယ္မရသည့္ ၊
ေလး၀ပါယ္ဘံု၊ ေဘးေတြ႕ၾကံဳလိမ္႔၊
ေစ႔စံုဥာဏ္ျဖင့္၊ ေမွ်ာ္ေထာက္ခ်င့္ကာ........ .......
(၁) တစ္ဆင့္ၾကားသိ၊
(၂) မိရုိးဖလာ၊
(၃) ေကာလာဟလ၊
(၄) က်မ္စာမွ်ႏွင့္၊
(၅)(၆) ၾကံဆ၊ နည္းမွီ၊
(၇) ဆီေလ်ာ္သံုးသပ္၊
(၈) ယူခ်င္းထပ္၍၊
(၉) ယံုအပ္သူပဲ၊
(၁၀) ဆရာစြဲျဖင့္၊
လႊဲပံုစိတ္ခ်၊ မယူၾကလင့္၊ ဒိ႒က်င့္က၊ ကုိယ္ပုိင္ဥာဏ္ျဖင့္၊ မွား မွန္ေကာင္းဆုိး၊ သိေအာင္ႀကိဳးဟု၊ မ်ိဳးကာလာမ၊ ေဟာာညႊန္ျပ၊
၀ါဒအယူစစ္တမ္းတည္း။
##တနည္း ေစ်းဆိုင္တစ္ခုတြင္ သင္သည္ ပစၥည္း တစ္ခုကို ၀ယ္မည္ဆိုလွ်င္ သင္ .. ေကာင္းမေကာင္းကို အယင္းဆံုး ဆန္စစ္မည္ မဟုတ္ပါလား။ ေကာင္းသည္ ႀကိဳက္သည္ဟု ေ၀ဖန္ ဆံုးျဖတ္ၿပီးမွ သင္၀ယ္ယူလိမ္မည္။ သင္၀ယ္ခဲ့ေသာ ပစၥည္းသည္ ေကာင္းလည္းေကာင္း၊ ႀကိဳက္လည္း ႀကိဳက္မည္ဆိုလွ်င္ သင္ယံုၾကည္မႈကို တဆင့္စကားပါးၿပီး တျခားသူမ်ားကို ၀ယ္ခိုင္းေပလိမ္မည္ မဟုတ္ပါေလာ့။ ဒါေၾကာင္း ပစၥည္း ၀ယ္ျခင္းမဟုတ္သည့္တိုင္း ယံုၾကည္မႈကို အစဲြတည္ေသာ ဘာသာေရးသည္လည္း ေ၀ဖန္ပိုင္းျခား၊ အမွားအမွန္ကို ဆန္းစစ္ပိုင္းခြင့္ရွိသည္။
##ဒီေလာက္ဆိုလွ်င္ ဘာသာေရးသည္ ေ၀ဖန္ပိုင္းျခားပိုင္ခြင့္ရ ွိသည္ဟု မွတ္ယူေလာက္ေပသည္။ “အထုခံႏုိင္ေသာ သံသည္
ဓားေကာင္းျဖစ္၏။” “အရိုက္ခံႏိုင္ေသာ အိုးသည္ မာ၏။” “အေ၀ဖန္ခံႏိုိင္္ေသာ ေခါင္းေဆာင္သည္ ေကာင္းေဆာင္ေကာင္းမည္၏။” ဒီျပင္
အမွန္လမ္းကို ျပေသာ ဘာသာတရားသည္လည္း အေ၀ဖန္ခံႏုိင္ရမည္ ျဖစ္သည္ဟု မွတ္ယူမိသည္။
သတိေပးထားသည့္ လင့္>>> http://www.youtube.com/ watch?v=kveqJkpZjZ8&feature =youtu.be
တျခား သတင္းဌာနတို႕တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္ကို ေတြ႕ရသည္။
ေ၀ဟင္ေအာင္
၁၀၊ ၈၊ ၂၀၁၃။
--------------------------
“ဦးေနမ်ဳိးေဝအပါအဝင္ မည္သူမဆို ကုရ္အာန္က်မ္းစာကို လုပ္ႀကံပုတ္ခတ္မႈ ေနာက္ေနာင္ သည္းခံမည္မဟုတ္ဟု ၿငိမ္းခ်မ္းေရးကြန္ရက္
သတိေပး” ဟု ဖတ္လိုက္ရသည္။ မတူကဲြျပားျခင္းႏွင့္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးပါတီ ပါတီဥကၠဌ ဦးေနမ်ိဳးေ၀ကို က်ေနာ္သတိထားမိသည္မွာ ကုရ္အာန္ႏွင့္
ပတ္သတ္ၿပီးေတာ္ေတာ္လည္း ေလ့လာထားသလို ကြန္ျမဴနစ္၀ါကိုလည္း ေတာ္ေတာ္လည္း ေလ့လာထားၿပီး ေခတ္ပညာတတ္ တစ္ေယာက္အျဖစ္လည္းေကာင္း လယ္သမားအေရးကို ေဆာင္ရြက္သူအျဖစ္ သိရွိိထားသည္။ သို႕ေသာ္ ဦးေနမ်ိဳးေ၀ႏွင့္ က်ေနာ္သည္ အျပင္တြင္ တစ္ခါမွ မေတြ႕ဖူးဘဲ သူေရးသမွ်စာ၊ သူတင္သမွ် ပို႕ေလာက္ကိုသာဖတ္ဖူးရင္ Facebook မိတ္ေဆြပဲ ဆိုၾကပါစို႕။
##ဒီသတင္းကို ဖတ္ၿပီးေနာက္မွာ က်ေနာ္စဥ္စားၾကည့္တယ္ ဒီမိုကေရစီမွာ လြတ္လပ္စြာ သေဘာထားကြဲလဲြခြင့္ႏွင့္ လြတ္လပ္စြာ
ေ၀ဖန္ပိုင္းျခားပိုင္ခြင့္ရ
ေ၀ဖန္ၿပီးပိုင္းျခားျခင္းမရ
မက်င့္အပ္၏။ ယံုၾကည္အပ္၏ မယံုၾကည္အပ္၏ကို သိႏိုင္မည္မဟုတ္။ က်ေနာ္အထင္ ယံုၾကည္ျခင္းဆိုတာ ေ၀ဖန္ပိုင္းျခားမႈက
လာတယ္ထင္ပါတယ္။ က်ေနာ္ ဗုဒၶဘာသာျဖစ္သည္အေလွ်ာက္ ဗုဒၶဘာသာဘက္မွ သံုးသပ္ၾကည္မည္။
# ေဂါတမ ဗုဒၶကေဟာၾကား ပိဋိကတ္ေတာ္ထဲတြင္ “ကာလာမသုတ္” ဆိုတာရွိပါတယ္။ ကာလာမသုတ္ကို နည္းနည္း ေထာက္ရႈၾကည့္မယ္။
ေဂါတမျမတ္စြာဘုရားသည္ ပုဏၰားမ်ိဳးမ်ားေနထိုင္ေသာ ကာလာမေက်းရြာသို႕ ကၽြတ္ထိုက္သူမ်ားကို ခၽြတ္ရန္အတြက္ ေရာက္ရွိလာၿပီး
ဤကာလာမသုတ္ကို ေဟာၾကားခဲ့သည္။ ကာလာမ ပုဏၰားမ်ားမွ “ အသင္ဗုဒၶ ၊ သင့္မတိုင္းခင္က ဘုရားေပါင္းေျမာက္ျမားစြာတိ
ကာလာမရြာသို႕ေရာက္ၿပီး အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ ၀ါဒ၊ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ တရားမ်ားကို ေဟာခဲ့ၿပီးၿပီ။ ငါတို႕၏ ႏွလံုးကို စိတ္ၿငိမ္းေအးခ်မ္းမႈ မေပး
ႏိုင္၊ သင္ေကာ့ ဘာတရားမ်ားကို ေဟာၾကားမည္နည္း”ဟု ေလွ်ာက္ထားေလ၏။ ထိုအခါ ျမတ္ဗုဒၶက “၀ိဘဇၨ၀ါဒ တရားေတာ္မ်ား”ျဖစ္သည့္ကို
သိေတာ္မႈ၍ ဤသို႕ ေဟာေလ၏။
“အုိ. . .အရွင္ ကာလာမအႏြယ္တို႔ သင္တုိ႔သည္ အယူ၀ါဒတစ္ခုကို-
၁။ တစ္ဆင့္ၾကားျဖင့္လည္း အမွန္လုိ႔မယူၾကနဲ႔။
၂။ ေရွးအစဥ္အလာ စကားျဖင့္လည္္း အမွန္လုိ႔ မယူၾကနဲ႔။
၃။ ဤသို႔ျဖစ္ဖူးသတဲ့ဆုိသျဖင့္လ
၄။ က်မ္းဂန္ႏွင့္ ညီညြတ္သည္ဆုိရံုျဖင့္လည္း အမွန္လုိ႔ မယူၾကနဲ႔။
၅။ နည္းမွီ၍ ယူျခင္းမ်ိဳးျဖင့္လည္း အမွန္လုိ႔ မယူၾကနဲ႔။
၆။ အေၾကာင္းအျခင္းအရာကို ရွာႀကံေထာက္ျပ ညီညြတ္သည္ဆုိရံုျဖင့္လည္း အမွန္လုိ႔ မယူၾကနဲ႔။
၇။ မိမိတုိ႔ႀကံစည္ႏွစ္သက္ လက္ခံထားေသာအယူႏွင့္ ကုိက္ညီသည္ဆုိရုံျဖင့္လည္း အမွန္လုိ႔ မယူၾကနဲ႔။
၈။ လက္ခံထုိ္က္ေသာ ပုဂၢဳိလ္၏စကားျဖစ္ရုံျဖင့္လ
၉။ မိမိတို႔ေလးစားအပ္ေသာ ဆရာ၏စကားျဖစ္ရုံျဖင့္လည္း အမွန္လုိ႔ မယူၾကနဲ႔။
##သင္တုိ႔သည္ မိမိတုိ႔ကုိယ္တုိင္ ဤတရားတုိ႔သည္ အကုသိုလ္တရားတည္း၊ ဤတရားတုိ႔သည္ မျပစ္ရွိေသာတရားတုိ႔တည္း၊ ဤတရားတုိ႔သည္
ပညာရွိကဲ့ရဲ့အပ္ေသာ တရားတုိ႔တည္း၊ ဤတရားတုိ႔ႏွင့္ျပည့္စံုလွ်င
အက်ိဳးမဲ့ျခင္း၊ ဆင္းရဲဲျခင္းငွါ ျဖစ္ကုန္၏ဟု သိၾကေသာအခါ ဤတရားတုိ႔ကုိ ပယ္ၾကကုန္ေလာ။
##ဤတရားတုိ႔သည္ ကုသုိလ္တရားတုိ႔တည္း၊ ဤတရားတုိ႔သည္ အျပစ္မရွိေသာ တရားတုိ႔တည္း၊ ဤတရားတုိ႔သည္ ပညာရွိတုိ႔
ခ်ီးမႊမ္းအပ္ေသာ တရားတုိ႔တည္း၊ ဤတရား တုိ႔ႏွင့္ ျပည့္စံုလ်င္ ၊ ဤတရားတုိ႕ကုိေဆာက္တည္လ်င္ အက်ိဳးရွိျခင္းငွါ၊ ခ်မ္းသာျခင္းငွါ ျဖစ္၏ဟု
သိၾကေသာအခါ ထုိတရားတုိ႔ကုိ ေဆာက္တည္က်င့္သံုးၾကကုန္ေလာ
ဤသည္ကား ကာလာမသုတ္တြင္ ဗုဒၶေဟာၾကားခဲ့ေသာ တရားျဖစ္သည္။ အေၾကာင္းအက်ိဳးကို ဆက္စပ္သံုးသပ္ၿပီးမွ ယံုၾကည္လက္
ေဆာင္တည္သင့္သည္ဟု ဆိုေလသည္။
ျမတ္ဗုဒၶသည္ တရားကို နာႀကားၿပီး ကာလာမေက်းရြာမွ ပုဏၰားတို႕သည္ ေ၀ဖန္ပိုင္းျခားၿပီး ေနာက္ဆံုးတြင္ အကၽြတ္တရားရကာ
ဗုဒၶဘာသာ၀င္အျဖစ္ခံယူၿပီး ေသာတာပန္၊ အနာကန္ တည္ၾကေလသည္ဟု ေလ့လာဖူးသည္။
##ဒီျပင္ ေက်ာက္ကြင္းအေရးေတာ္ပံုေၾကာ
ဘာသာ၀ါဒ မတူၾက၍၊ ေလာကတြင္ ျငင္းခံုျခင္းျဖင့္၊ ဆင္းရဲဒုကၡ၊ ေရာက္ကုန္ၾက၏။ ၀ါဒအယူ ၊ မွားခဲ့မူကား၊ ဆူဆူဗုဒၶ ၊ ကယ္မရသည့္ ၊
ေလး၀ပါယ္ဘံု၊ ေဘးေတြ႕ၾကံဳလိမ္႔၊
ေစ႔စံုဥာဏ္ျဖင့္၊ ေမွ်ာ္ေထာက္ခ်င့္ကာ........
(၁) တစ္ဆင့္ၾကားသိ၊
(၂) မိရုိးဖလာ၊
(၃) ေကာလာဟလ၊
(၄) က်မ္စာမွ်ႏွင့္၊
(၅)(၆) ၾကံဆ၊ နည္းမွီ၊
(၇) ဆီေလ်ာ္သံုးသပ္၊
(၈) ယူခ်င္းထပ္၍၊
(၉) ယံုအပ္သူပဲ၊
(၁၀) ဆရာစြဲျဖင့္၊
လႊဲပံုစိတ္ခ်၊ မယူၾကလင့္၊ ဒိ႒က်င့္က၊ ကုိယ္ပုိင္ဥာဏ္ျဖင့္၊ မွား မွန္ေကာင္းဆုိး၊ သိေအာင္ႀကိဳးဟု၊ မ်ိဳးကာလာမ၊ ေဟာာညႊန္ျပ၊
၀ါဒအယူစစ္တမ္းတည္း။
##တနည္း ေစ်းဆိုင္တစ္ခုတြင္ သင္သည္ ပစၥည္း တစ္ခုကို ၀ယ္မည္ဆိုလွ်င္ သင္ .. ေကာင္းမေကာင္းကို အယင္းဆံုး ဆန္စစ္မည္ မဟုတ္ပါလား။ ေကာင္းသည္ ႀကိဳက္သည္ဟု ေ၀ဖန္ ဆံုးျဖတ္ၿပီးမွ သင္၀ယ္ယူလိမ္မည္။ သင္၀ယ္ခဲ့ေသာ ပစၥည္းသည္ ေကာင္းလည္းေကာင္း၊ ႀကိဳက္လည္း ႀကိဳက္မည္ဆိုလွ်င္ သင္ယံုၾကည္မႈကို တဆင့္စကားပါးၿပီး တျခားသူမ်ားကို ၀ယ္ခိုင္းေပလိမ္မည္ မဟုတ္ပါေလာ့။ ဒါေၾကာင္း ပစၥည္း ၀ယ္ျခင္းမဟုတ္သည့္တိုင္း ယံုၾကည္မႈကို အစဲြတည္ေသာ ဘာသာေရးသည္လည္း ေ၀ဖန္ပိုင္းျခား၊ အမွားအမွန္ကို ဆန္းစစ္ပိုင္းခြင့္ရွိသည္။
##ဒီေလာက္ဆိုလွ်င္ ဘာသာေရးသည္ ေ၀ဖန္ပိုင္းျခားပိုင္ခြင့္ရ
ဓားေကာင္းျဖစ္၏။” “အရိုက္ခံႏိုင္ေသာ အိုးသည္ မာ၏။” “အေ၀ဖန္ခံႏိုိင္္ေသာ ေခါင္းေဆာင္သည္ ေကာင္းေဆာင္ေကာင္းမည္၏။” ဒီျပင္
အမွန္လမ္းကို ျပေသာ ဘာသာတရားသည္လည္း အေ၀ဖန္ခံႏုိင္ရမည္ ျဖစ္သည္ဟု မွတ္ယူမိသည္။
သတိေပးထားသည့္ လင့္>>> http://www.youtube.com/
တျခား သတင္းဌာနတို႕တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္ကို ေတြ႕ရသည္။
ေ၀ဟင္ေအာင္
၁၀၊ ၈၊ ၂၀၁၃။