You Are Here: Home - ပင္မစာမ်က္နွာ , ပီးစာ - ရခုိင္သား ရခုိင္သူတိသို႔ ပီးစာ

က်ေနာ့္ကို ဆဲေကေလ့ ခံရပါဖို႔ တစ္ခု တင္ၿပပါေမ 

ေအာ္ရခုိင္သားရို႔ က်ေနာ္ရို႔ တစ္ခု စိုင္းစားသင့္ဗ်ာလ္ေဒ က်ေနာ္ရို႔ေစာ္ ဗုဒၶဘာသာ ဗမာေလ့ ဗုဒၶဘာသာ ကမၻာၾကီးမွာ ဘာသာတစ္ခုက ဘာသာတစ္ခုကို လႊမ္းမိုးဖို႔ လုပ္နီဂတ္ေတ နိန္႔စိုင္နင့္ အမွ်ေလ့ ၿပႆနာတိတက္နီဂတ္ပါေရ  ကုလားတိေစာ္ ရခုိင္ၿပည္ကို လုိခ်င္နီဂတ္ေတ ယင္းတင္မကသိ ရခုိင္သားတိုင္းကေလ့ ကုလားနင့္ ဆိုေက သီလားေကေတာင္ မေပါင္းခ်င္ ေပါင္းေလ့ မေကာင္းဂတ္ ေနာက္ေလ့ ေပါင္းဖို႔ မဟုတ္  က်ေနာ္ရို႔ ၿပန္စိုင္းစားသင့္ဗ်ာလ္ ဗမာနင့္ မေပါင္းလို႔ မရပါေဒ ဗမာနင့္ ေပါင္းသင့္ေရလို႔ ၿမင္ပါေရ က်ေနာ္ဇာၿဖစ္လုိ႔ ေဒစကားကို ေၿပာရေလဆိုေက နံပါတ္တစ္ က်ေနာ္ရို႔ ေစာ္ ဗမာနင့္ ဘာသာတူေရ ေနာက္ၿပီးေက စာတူေရ စကားေလ့ စိေကရာလြဲေရ ယင္းခ်င့္တိကို ေထာက္ၾကည့္ေက ဗမာနင့္ ရခုိင္ေစာ္ တစ္မ်ိဳးတည္းက ဆင္းသတ္လာေစာ္ ၿဖစ္နိုင္ေၿခလံုးဝရွိနီပါေရ ယေကေလ့သင့္ က်ေနာ္ရို႔ ခြဲဖို႔ ဆိုေက ေနာက္ပိုင္မွာၾကိဳးစားလို႔ ရဖို႔ ထင္မိပါေရ ေဒဂုေလာေလာဆိုင္မွာ ရခုိင္ၿပည္ ရန္ကို ကာကြယ္ေစာ္က အေကာင္းဆံုး မဟုတ္ပါလား က်ေနာ္ရို႔ ဗမာနင့္ ေဒပိုင္ မသင့္မၿမတ္ၿဖစ္နိန္ေက ကုလားနင့္ တိုက္ပီးလိုက္ဖို႔ေစာ္ပါဗ်ာလ္ ဗမာက ေဒအကြက္က ေသခ်ာနီပါေရ က်ားကိုေၾကာက္ေက က်ားရင္ခြင္ကို ဝင္လို႔ တစ္ခု ရွိပါေရ မဟုတ္လား
နာက်ည္းစရာစကားတိကိုက်ည္း ေၿပာနိန္ေက အနာဂါတ္ ရခုိင္သားတိအတြက္ ရစရာတစ္ခုေလ့ က်န္ခလီဖို႔ မဟုတ္ပါယာ က်ေနာ္ရို႔ေလ့ တိုက္တုန္း လာဖို႔ မ်ိဳးဆက္ကေလ့ တိုက္တုန္း ဆိုေက
ဖြံ႔ၿဖိဳးေရး လုပ္ငန္းလုပ္ဖို႔ အဆင့္ကို က်ေနာ္ရို႔ ဇာခါ လွန္းဂတ္ပါဖုိ႔လဲ ဖြံ႔ၿဖိဳးေရး ရခုိင္လူမွဳဘဝ တိုးတက္ေရးက အေရးအၾကီးဆံုး အရာၿဖစ္ပါေရ မဟုတ္လား က်ေနာ္ရို႔ ေဒဂုတိုက္နီဂတ္ေစာ္ေလ့ ရခုိင္ၿပည္သူဘဝလံုၿခံဳေရး တိုးတက္ေရး သာယာေရး တိ အတြက္ မဟုတ္ပါလား ေနာက္တစ္ခ်က္က ဗမာၿပည္အေၿခအေနလဲ ေၿပာင္းလြဲသင့္သေလာက္ ေၿပာင္းလြဲလို႔လာနိန္ယာ ၿဖစ္တယ္ က်ေနာ္ဆိုလိုေစာ္က ဗမာၿပည္ေကာင္းလားယာလို႔ ေၿပာေစာ္ မဟုတ္ပါ မေကာင္းပါသိ ယေကေလ့ အယင္ကေလာက္ မဆံုးေစာ္ကို လူတိုင္းသိပါဖို႔ က်ေနာ္ေလ့ ခြဲထြက္ေရးသမားပါ ယေကေလ့ က်ေနာ္ရို႔မွာ အားလံုးသိေရအတိုင္း တိုက္ဖုိ႔အတြက္ လူလိုေရ ရိကၡာလုိေရ လူေလ့ရွိ ရိကၡာေလ့ ရွိဗ်ာလ္ ဇာနားမွာ အေၿခစိုက္ဂတ္ဖုိ႔လဲ ထုိင္းကားလက္ခံဖို႔လား ကုလားက လက္ခံဖို႔လား ဗိုလ္ရာဇာ အသတ္ခံလိုက္ရဗ်ာလ္ ကုလားဘားမွာ ယင္းနင့္ က်ေနာ္ရို႔ ဇာၿခီလွန္းနင့္ စလို႔ လွန္းဂတ္ဖုိ႔လဲ ရခုိင္ၿပည္ကို အမွန္ခ်စ္ေက ေၿဖရွင္းဖုိ႔နည္းလမ္းကိုရာ ရွာဂတ္ရပါဖို႔ ေဒဂုက က်ေနာ္ရို႔မွာ ရြီးလုိက္သမ်ွစာေစာ္ ေၿဖရွင္းဖို႔နည္းလမ္း မပါေစာ္ကို တြိရပါေရ မုန္းတီးေရးကို ရြီးလို႔ ေဟာလို႔ အားလံုး မုန္းတီးနီဂတ္ပါဗ်ာလ္ ဇာဆက္လုပ္ဂတ္ပါဖုိ႔လဲ က်ေနာ္အဂုတင္က ေၿပာေရပိုင္ လူစုဂတ္ဖုိ႔ဗ်ာလ္လား ဇာနားမွာ ထားဖုိ႔လဲ ဇာပိုင္စားဖို႔လဲ အားလံုးကို စိုင္းစားၿပီးမွ လူၾကီးတိ စာရြီးဂတ္ပါ ဗမာနင့္ မေပါင္းေက ကုလားဇာတ္သြန္းရံုကလြဲလို႔ အၿခားမဟိပါ ေအး ယင္းပိုင္ ဇတ္သြင္းပလုိက္ေက ကုလားက လက္ခံဖုိ႔ေစာ္ပါဗ်ာလ္ ၿဖစ္နုိင္ပါဖို႔လား ရခုိင္ၿပည္ကို နွစ္စိပ္စိပ္ပစ္ေတပိုင္ၿဖစ္လားပါဖို႔ေယ အားလံုးသိဂတ္တယ္ အတုိင္းပါဗ်ာလ္ ကုလားေစာ္ သာမညလူတိုက္မဟုတ္ပါ က်ေနာ္ရို႔ကို မ်ိဳဖုိ႔ပ်င္နီေစာ္ နိန္စိုင္နင့္ အမွ် က်ေနာ္ရို႔မွာ ကုလားနင့္ ၿပႆနာ ရင္ဆိုင္နိန္ဂတ္ရပါေရ မဒိန္းမွဳး အိမ္ကို မီးတိုက္ဖို႔ လူသတ္မွဳး တိကို ကုလားတိ အၿမဲ လုပ္နီဂတ္ေတ ေဒဂုအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ရို႔ ရခုိင္သားတိမွာေလ့ သံုးေယာက္ေတာင္ မတည့္ တတူနီလို႔ မရဂတ္ပါသိေဒ ဖြဲ႔လုိက္သမွ်အဖြဲ႔အစည္းေပါင္းေလ့ ညီညြတ္ေရးအဆင့္မွာ ၿပိဳလားေစာ္တိကို တြိရပါေရ ဇာေၾကာင့္ပါလဲ ေသေသခ်ာခ်ာ စိုင္းစားၾကည့္ဂတ္ပါဗ်ာလ္လား စိုင္းစားစီခ်င္ပါေရ စိုင္းစားဖို႔လဲ အခ်ိန္တန္ပါဗ်ာလ္ က်ေနာ္စိုင္းစားသေလာက္ နံပါတ္တစ္ ေဖသာ အၿပီးေက နိန္ရာ အၿပီးေက ပညာလံုေလာက္မွဳမရွိေစာ္တိကို အေၿဖရပါေရေဒ ယင္းအတြက္နင့္ က်ေနာ္ရို႔ လူငယ္တိေစာ္ ဇာဆက္လုပ္ဂတ္ပါဖို႔လဲ ဇာပိင္ေၿဖရွင္းလားဖို႔ အစီအစိုင္ရွိပါလဲ စိုင္းကားစိုင္းစားဖူးပါဗ်ာလ္လား စိုင္းစားဖူးေရဆိုေက ရခုိင္သားတိ ေရွ႔မွာ ခ်ၿပဖို႔ အခ်ိန္တန္နီပါဗ်ာလ္ မစိုင္းစားသိဆိုေက စိုင္းစားဂတ္ပါ ေဒဂုစာရြီးနိန္ဂတ္ေတ လူၾကီးတိကို အၿပစ္တင္လုိ႔ ေၿပာေစာ္ မဟုတ္ပါ သူရို႔ရြီးေရ စာတိမွာ ေၿဖရွင္းဖို႔ နည္းလမ္း ပါေစာ္ကို မတြိရပါသိ ၿပႆနာ တိုးစီေရ နည္းလမ္းတိကိုရာ တြိနိန္ရပါေရ က်ေနာ္ညံ့လုိ႔လားေတာ့ မေၿပာတက္ပါဗ်ာလ္ ယင္းအတြက္ က်ေနာ္ စိုင္းစားလို႔ ရေစာ္တိကို ေဒနိန္႔ တင္ၿပလုိက္ရေစာ္ ၿဖစ္ပါေရ တနည္းေၿပာရေက ရခုိင္သားတိကို စိုင္းစားဖို႔ (သို႔)ၿပႆနာေၿဖရွင္းနည္းကိုရာ ရွာဖို႔ ေဒစာကို ပီးဖို႔လုိက္ေစာ္ ၿဖစ္ပါေရ တစ္ခု ဝန္ခံပါရစီ က်ေနာ္ ေဒစာကို မရြီးခင္ ရခုိင္ေတာ္လွန္ေရး အင္အားစုတိကို ေလ့လာၾကည့္ခဖူးပါေရ ယၿပီးမွရာ ေဒစာကို ရြီးရေစာ္ ၿဖစ္ပါေရ
က်ေနာ္မွာ အၿပစ္ရွိေက ခြင့္လြတ္ဂတ္ပါ အမွားပါလားေကအားလံုးကို ေတာင္းပန္ပါေရ 



................
သစၥာေစာင့္သိလွ်က္
ခိုင္မင္းဟိန္း
Blogger Widgets