You Are Here:
Home -
ပင္မစာမ်က္နွာ
,
အတြီးစေခ်တိ
,
ေဆာင္းပါး
-
အုပ္စုေဆြးေႏြးခ်က္မ်ား Group Discussions
အုပ္စုေဆြးေႏြးခ်က္မ်ား Group Discussions
Posted by Unknown on 1:22 AM //
စံတန္ဖိုးမ်ားကို ရွင္းလင္းရန္ႏွင့္ ပုဂၢလ ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္မႈအတြက္ ဤနည္းကို အသံုးျပဳႏိုင္ ပါသည္။ အဓိက သင္ၾကားျခင္းနည္းနာ အေနျဖင့္ ဆရာ-ေက်ာင္းသားႏွင့္ ေက်ာင္းသား-ေက်ာင္းသား အခ်င္းခ်င္း ေဆြးေႏြးျခင္း၊ တင္ျပျခင္းမ်ားကို အသံုးျပဳသည္။ ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားမ်ား၏ အယူ အဆမ်ား၊ စဥ္းစားေတြးေတာခ်က္မ်ား၊ မိမိတို႔၏ အျမင္သေဘာထားမ်ားႏွင့္ ယံုၾကည္မႈတို႔ကို တင္ျပျခင္းမ်ား၊ ဉာဏ္ဖြင့္ ေဆြးေႏြးျခင္းမ်ားႏွင့္ လူမႈဆက္ဆံေရးစြမ္းရည္ ဖြံ႔ၿဖိဳးေစျခင္းမ်ားအတြက္ ကေလးမ်ား ကိုယ္တိုင္ကိုယ္က် စာသင္ခန္းအတြင္း အုပ္စုေဆြးေႏြးပြဲမ်ားတြင္ ထဲထဲဝင္ဝင္ ပါဝင္ ေစသင့္ပါသည္။ ေဝဘန္ပိုင္းျခား၍ ဆန္းစစ္ စဥ္းစားျခင္းစြမ္းရည္ critical thinking ကို ဖြံ႔ၿဖိဳးေစျခင္း အျပင္ မိမိတို႔၏ ကိုယ္ပိုင္ အယူအဆမ်ားကို ဓမၼဓိဌာန္က်က် ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာ၍ ေလ့လာခြင့္ ရရွိသည့္အတြက္ အျမင္သေဘာထားမ်ား ေျပာင္းလဲျခင္းကိုလည္း ျဖစ္ေစႏိုင္ပါသည္။ အေၾကာင္း အရာအလိုက္ အတန္းေဖာ္သူငယ္ခ်င္းမ်ား၏ ထင္ျမင္ယူဆခ်က္မ်ား၊ သေဘာထားမ်ားကို နားေထာင္ ခြင့္ရရွိျခင္းေၾကာင့္လည္း ႏိႈင္းယွဥ္ေလ့လာခ်က္မ်ားျဖင့္ မိမိတို႔၏ ကိုယ္ပိုင္ ယူဆခ်က္မ်ား၏ လိုအပ္ ခ်က္မ်ား၊ အားနည္းခ်က္မ်ား၊ အားသာခ်က္မ်ား၊ မျပည့္စံုမႈမ်ားကို ပိုမိုသိရွိေစပါသည္။ အုပ္စုဖြဲ႔ ေဆြးေႏြးျခင္းမ်ားကို သုေတသနျပဳ ေလ့လာ ေတြ႔ရွိခ်က္မ်ားအရ စံတန္ဖိုးမ်ားကို ဖြင့္ဆို ရွင္းလင္း ရန္ႏွင့္ စာရိတၱ၊ နီတိပိုင္းဆိုင္ရာ ဖြံ႔ၿဖိဳး တိုးတက္ေစရန္အတြက္ ထိေရာက္သည့္ သင္နည္းတစ္ခု ျဖစ္ေၾကာင္း ေထာက္ျပ ထားၾကပါသည္။ ကေလးမ်ား၏ ဆက္ဆံေရးႏွင့္ လူမႈေရးစြမ္းရည္မ်ား ဖြံ႔ၿဖိဳး ေစရန္ လြန္စြာ အသံုးဝင္သည့္ သင္ၾကားနည္းလည္း ျဖစ္သည္။