You Are Here: Home - နည္းပညာ , ပင္မစာမ်က္နွာ - ေဒါင္းလုပ္အလြယ္တကူ အသံုးၿပဳၾကည့္ၿခင္း

က်ေနာ္ေရ ညီအစ္ကို ေမာင္နွမတိအတြက္ လက္ေဆာင္ တစ္ခု ပီးခ်င္ပါေရ က်ေနာ္ရို႔မာ ထည့္ထားေရ

Internet Download Manager ေစာ္ အခ်ိန္ၾကာလာေရအခါ သံုးလို႔ မရပဲနင့္ IDM Key ဆိုၿပီးေက ေတာင္းလာတက္ပါေရ ယင္းယင့္ကို ေၿဖရွင္းဖုိ႔က မလြယ္ပါ တၿခား နည္းပညာဆိုဒ္တိမွာ ရီြးထားေစာ္ကို တြိရပါေရ ယေကေလ့ က်ေနာ္ ဥာဏ္ မမွီလို႔လား မသိပါေဒ အၾကာၾကီးသံုးလို႔ မရေစာ္က အမွန္ပါ ဆိုေက က်ေနာ္ရို႔မွာ ေဒဂု နည္းလမ္းတစ္ခု ရွိပါေရ က်ေနာ္က Key တိပီးပါဖို႔ ယင္းကီးတိကို သူေတာင္းလာေရအခါ ပီးရပါဖုိ႔ ကီး ထည့္ေရအခါအြန္လိုင္းလံုးဝၿဖဳတ္ထားရဖို႔ဆိုေစာ္ကိုပထမဆံုး ေၿပာပါရစီ ေနာက္တစ္ခုက ကြန္ပ်ဴတာ တစ္ခါဖြင့္တိုင္း တစ္ခါစီ ၿပန္ထည့္ရပါဖုိ႔  အစနာေမနင့္ ေနာက္ဆံုးနာေမ အၿပီးေက အီးေမလ္ အၿပီးေက ေနာက္ဆံုးက serial number  ဆိုေရ နိန္ရာမွာ က်ေနာ္ ေအာက္က ေဖၚၿပထားေရ ကီးတိကို ထည့္ပါဖုိ႔ ယၿပီးေက ok နွိပ္လုိက္ပါဖို႔ ၿပီးပါဗ်ာလ္....

 

  1. XTX2P-EVFAN-KCSE1-38CJH
     
  2. 1CLMF-383B3-0ZNR4-NVCYW
     
  3. E5DOQ-4I1PE-K5HSS-E8WY3
     
  4. V9GMS-FXYH6-3L4XI-QHWZX
     
  5. OHKV8-SD1EE-7W8T8-6BW3R
     
  6. 3D0VS-ZINZ9-UTRA3-A81T1
     
  7. TSEKO-MXK5W-XEZTU-RPWOA
    အားလံုကို တစ္ခါတည္းထည့္ဖို႔ေစာ္ မဟုတ္ပဲနင့္ တစ္ခုတည္းကိုရာ ထည့္ပါဖုိ႔ မရေက တစ္ရာတစ္ခုကို 
    အစားထိုး သံုးပါဖို႔ က်ေနာ္ကေတာ့ခါ နံပါတ္ 1 တစ္ တစ္ခုတည္းနင့္ အဆင္ေၿပပါေရ။

အားလံုး အဆင္ေၿပဖို႔ ေမ်ာ္လင့္ပါယင့္....

အာရကန္ၿမတ္ခုိင္(ခ) အာၿမတ္ခိုင္



Blogger Widgets